Naša je misija unapređenje sigurnosti i kvaliteta života naših korisnika. Svojim partnerima dajemo mogućnost da nagrade lojalnost svojih klijenata jedinstvenim asistencijskim servisom - GoodLife.
GoodLife je servis koji korisnicima pruža luksuz podrške ličnog asistenta 24h dnevno, 7 dana u nedelji, tokom cele godine, upućivanjem zahteva za asistencijom Kontakt centru. Ovaj servis korisnicima pomaže da izvrše bolju organizaciju različitih aktivnosti i samim tim sebi priušte trenutke odmora i uživanja u onome što ih zaista čini srećnim. Lični asistent pruža sledeće pogodnosti:
- Pribavljanje informacija o radnom vremenu različitih institucija, redu letova, voznom ili autobusnom redu vožnje, javnim ustanovama i konzulatima, vremenskoj prognozi, touring informacije;
- Rezervacije ulaznica za bioskop, pozorište, koncert, avio karte, restorana, hotelskog smeštaja;
- Organizacija rent a car-a, povratka u zemlju iz inostranstva, dostave cveća i poklona, kontaktiranje određene osobe na zahtev i prosleđivanje poruke, podsetnik na obavezu.