Servisom Medicinska asistencija obuhvaćene su sledeće usluge koje se realizuju nakon hospitalizacije korisnika usled doživljenja nezgode ili bolesti:
- Kućna poseta lekara
- Kućna poseta medicinskog tehničara
- Kućna nega (pomoć u obezbeđivanju ishrane, održavanju lične higijene, higijene stana, zagrevanju prostorija)
U okviru servisa Medicinska asistencija, pružamo i sledeće servisne informacije:
- Informacije o medicinskim centrima i uslugama koje pružaju
- Informacije o lokaciji najbliže apoteke
- Informacije o posedovanju određenog leka u apotekama
- Provera raspoloživih termina i zakazivanje lekarskih pregleda
- Podsetnik na zakazani lekarski pregled
- Podsetnik pred istek zaliha leka
- Instrukcije za pružanje prve pomoći u kritičnim situacijama
- Organizacija dostave lekova u hitnom slučaju
Asistencija „Second Opinion“, odnosno Drugo lekarsko mišljenje, se realizuje u saradnji sa CORIS-ovim partnerskim zdravstvenim institucijama iz EU, a sastoji se od sledećih aktivnosti:
- Prevod postojeće medicinske dokumentacije na strani jezik,
- Komunikacija sa stručnim partnerima,
- Prosleđivanje medicinske dokumentacije partnerima za drugo mišljenje,
- Prosleđivanje dobijenog drugog mišljenja sa prevodom korisniku,
- Asistencija za sprovođenje preporuka iz drugog mišljenja