Medicinska asistencija

Pomoć na putu

Servisom Medicinska asistencija obuhvaćene su sledeće usluge koje se realizuju nakon hospitalizacije korisnika usled doživljenja nezgode ili bolesti:

  • Kućna poseta lekara
  • Kućna poseta medicinskog tehničara
  • Kućna nega (pomoć u obezbeđivanju ishrane, održavanju lične higijene, higijene stana, zagrevanju prostorija)

U okviru servisa Medicinska asistencija, pružamo i sledeće servisne informacije:

  • Informacije o medicinskim centrima i uslugama koje pružaju
  • Informacije o lokaciji najbliže apoteke
  • Informacije o posedovanju određenog leka u apotekama
  • Provera raspoloživih termina i zakazivanje lekarskih pregleda
  • Podsetnik na zakazani lekarski pregled
  • Podsetnik pred istek zaliha leka
  • Instrukcije za pružanje prve pomoći u kritičnim situacijama
  • Organizacija dostave lekova u hitnom slučaju

Asistencija „Second Opinion“, odnosno Drugo lekarsko mišljenje, se realizuje u saradnji sa CORIS-ovim partnerskim zdravstvenim institucijama iz EU, a sastoji se od sledećih aktivnosti:

  • Prevod postojeće medicinske dokumentacije na strani jezik,
  • Komunikacija sa stručnim partnerima,
  • Prosleđivanje medicinske dokumentacije partnerima za drugo mišljenje,
  • Prosleđivanje dobijenog drugog mišljenja sa prevodom korisniku,
  • Asistencija za sprovođenje preporuka iz drugog mišljenja
Pomoć na putu